torsdag 14 januari 2010

LITE LEDSEN I ÖGAT

Igår var jag feberfri, likaså i morse. Men nu är den bannemej tillbaka, ligger och lurar på sisådär 38 grader. Grymt irriterande, ena sekunden fryser jag och tar på mig tjocka lager av kläder sen två minuter senare svettas jag som en gris. Detta kallar jag underbart!

Förra veckan besällde jag även hem en klänning samt ett par sandaler i gladiatormodell. Grejerna kom på posten idag och skorna var toppen. Klänningen, som jag blev totalt förälskad i vid första ögonkastet, blev jag faktiskt lite besviken på. Jag hade tänkt att ha klänningen till studenten, antingen på dagen eller kvällen (kommer nämligen byta mellan två, eftersom jag är expert på att spilla på just vita kläder). Men nu vet jag inte längre. Jag tyckte att klänningen blev för lång, så får se om jag väljer att skicka tillbaka den eller sy upp den.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar