torsdag 14 januari 2010

FÖRJÄVLIGA NÄTTER

Det är alltid så typiskt, nu har jag lyckats hålla mig borta från sjukdomar en riktigt lång tid (vanligtvis åker jag på dem hela tiden). Egentligen skulle jag börjat skolan i onsdags, men så går man och blir sjuk. Feber, halsont och hosta. Hostan är nästan det som är värst, jag kan inte sova på nätterna för jag hostar hela tiden. Känns som inälvorna ska komma upp vilken sekund som helst, hur vidrigt det än låter. Jag antar att min sjukdom är självförvållad - alla dessa utekvällar som ägt rum på lovet har satt sina spår. Det är egentligen inte så smart att springa omkring i tunna lackleggings, klackar och en tunn topp upptill när det är närmare -15 ute.

Nu ska jag värma mig lite lunch, sen sätta mig och läsa en engelska bok som konstigt nog flyter på väldigt bra. Ska även få lite hotelladministration gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar