tisdag 26 januari 2010

LEDIGA DAGAR

Jag älskar helgen, och jag tror ni kan gissa varför (att man är ledig från skolan). Men på senare tid har jag också börjat älska måndagar och tisdagar, av den simpla anledningen att mitt schema ser ut som så att jag är ledig på dessa dagar. För min del brukar helgen bestå av alldeles för lite sömn, då är det skönt att veta att man kan sova längre på veckans två första dagar.

I eftermiddag/kväll ska jag träffa Linnéa över en fika på Torgstallet. Får se om vi avslutar det hela inne i ett varmt solarium, när jag kollar ut genom mitt fönster kan jag väl minst sagt säga att det lockar. Nu ska jag ta mig upp ur sängen, ta mig en stadig frukost och sen bege mig ut i kylan på promenad. När jag kommer hem är det plugg som gäller. Imorgon ska jag och min klasskompis Lisa till Göteborg för att föreläsa om vårt projektarbete och utbytet med Sydafrika, då gäller det att vara lite påläst. Ha en bra dag, så hörs vi senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar